Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nereids schreef:Apple airtag?
kwii schreef:nereids schreef:Apple airtag?
Hier heb ik ook eens naar gekeken. Maar werkt eigenlijk alleen in stedelijk gebied.. Er moet een iphone binnen 50 meter (dacht ik zo uit mijn hoofd) zijn om de locatie van de airtag te bepalen. Niet heel betrouwbaar dus.
Hier ook de tractive gebruikt, zeer tevreden van destijds.
cursebreaker schreef:Hier groot fan van Tractive. Oorspronkelijk gekocht voor onze vakantie in Zuid Frankrijk vorig jaar onder het mom 'voor het geval dat', maar hij ging erna ook regelmatig mee als we in nieuwe gebieden langere stukken liepen bv. Bij het premium abbo bv kun je ook gewoon leuke stats inzien van afstanden die je hond aflegt e.d. wel geinig. Volgend jaar gaat ie ook weer trouw mee naar Frankrijk en ik hoop ook meer in DL en BE te gaan lopen, dus dan gaan we het abbo weer mooi vernieuwen en gebruiken.
Deze heb je met verschillende abbonements vormen (ik zie dat Michelle hierboven al een duidelijke print screen plaatste idd), dus wel nog extra betaling bovenop de aanschaf. Ik weet dat hier voors en tegens over zijn, en mensen vaak liever geen extra geld kwijt zijn nog, maar ik ben er erg tevreden over met wat Tractive aanbied.
Wij hadden/hebben Altijd super en secuur/betrouwbaar en nauwkeurig bereik, waar we ook waren/zijn. Wij maken gebruik van premium jaar abonnementen en ik vind het 't geld echt meer dan waard met wat je ervoor terug krijgt. De tracker zelf is super makkelijk te bevestigen aan de meeste halsbanden maar ook tuigen en blijft super fijn op de plek zitten, laat echt niet los. Kan ook mee gezwommen worden etc, echt ideaal!
Ik heb ook nog een kortingscode voor je eventueel - of iemand anders, als iemand anders die nog kan gebruiken als TS voorzien is
welmoed__ schreef:cursebreaker schreef:Hier groot fan van Tractive. Oorspronkelijk gekocht voor onze vakantie in Zuid Frankrijk vorig jaar onder het mom 'voor het geval dat', maar hij ging erna ook regelmatig mee als we in nieuwe gebieden langere stukken liepen bv. Bij het premium abbo bv kun je ook gewoon leuke stats inzien van afstanden die je hond aflegt e.d. wel geinig. Volgend jaar gaat ie ook weer trouw mee naar Frankrijk en ik hoop ook meer in DL en BE te gaan lopen, dus dan gaan we het abbo weer mooi vernieuwen en gebruiken.
Deze heb je met verschillende abbonements vormen (ik zie dat Michelle hierboven al een duidelijke print screen plaatste idd), dus wel nog extra betaling bovenop de aanschaf. Ik weet dat hier voors en tegens over zijn, en mensen vaak liever geen extra geld kwijt zijn nog, maar ik ben er erg tevreden over met wat Tractive aanbied.
Wij hadden/hebben Altijd super en secuur/betrouwbaar en nauwkeurig bereik, waar we ook waren/zijn. Wij maken gebruik van premium jaar abonnementen en ik vind het 't geld echt meer dan waard met wat je ervoor terug krijgt. De tracker zelf is super makkelijk te bevestigen aan de meeste halsbanden maar ook tuigen en blijft super fijn op de plek zitten, laat echt niet los. Kan ook mee gezwommen worden etc, echt ideaal!
Ik heb ook nog een kortingscode voor je eventueel - of iemand anders, als iemand anders die nog kan gebruiken als TS voorzien is
Zie ik nu pas van die kortingscode, beetje jammer Melis
cursebreaker schreef:Hier groot fan van Tractive. Oorspronkelijk gekocht voor onze vakantie in Zuid Frankrijk vorig jaar onder het mom 'voor het geval dat', maar hij ging erna ook regelmatig mee als we in nieuwe gebieden langere stukken liepen bv. Bij het premium abbo bv kun je ook gewoon leuke stats inzien van afstanden die je hond aflegt e.d. wel geinig. Volgend jaar gaat ie ook weer trouw mee naar Frankrijk en ik hoop ook meer in DL en BE te gaan lopen, dus dan gaan we het abbo weer mooi vernieuwen en gebruiken.
lies_sparkle schreef:cursebreaker schreef:Hier groot fan van Tractive. Oorspronkelijk gekocht voor onze vakantie in Zuid Frankrijk vorig jaar onder het mom 'voor het geval dat', maar hij ging erna ook regelmatig mee als we in nieuwe gebieden langere stukken liepen bv. Bij het premium abbo bv kun je ook gewoon leuke stats inzien van afstanden die je hond aflegt e.d. wel geinig. Volgend jaar gaat ie ook weer trouw mee naar Frankrijk en ik hoop ook meer in DL en BE te gaan lopen, dus dan gaan we het abbo weer mooi vernieuwen en gebruiken.
Hoe waterdicht zijn de trackers? Weet je dat? Alleen voor even zwemmen of kun je zo ook altijd buiten om laten? Ik vraag dit even omdat ik overweeg eentje bij de pony in te vlechten. Hij staat 2,5 km verderop in de middle of nowhere. Is nog nooit ontsnapt maar je weet het maar nooit met een shet
Dennis schreef:Wij krijgen een kleine hond, hoe groot is een Tractive tracker ten opzichte van een kleinere hond?
De afmetingen staan er wel bij, maar die cm zeggen mij weinig.
Heeft iemand hem bij een jack Russel of soort gelijk kwa grote?