Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tamary schreef:Konijn is een holendier, die voelt zich veilig in een vrij krap holletje waar niks bij hem kan om ze er uit te peuteren. Zou zeggen begraven dus.
Sas_Mon schreef:Je kunt, als je hem nu gekoeld bewaard hebt, ook nog op laten zetten. Of de huid laten villen en looien. Dan kun je hem nog vasthouden. Als je hem nu begraaft dan valt er binnekort niets meer vast te houden behalve het kistje als je hem opgraaft en met cremeren al helemaal niet.
Geen idee wat de kosten daarvan zouden zijn maar voor dit soort kleine dieren is opzetten wel een optie. Kennissen hebben dat met hun hagedis gedaan en die staat nu in de woonkamer.
maessie schreef:Je zou ook nog kunnen overwegen om wat haren te bewaren en in hars te laten gieten oid, en het konijntje te begraven. Dan hou je nog wel wat bij je. Sterkte!
manumol schreef:Raar idee misschien, maar, je kunt je konijntje ook invriezen. Gewoon thuis. Dan kun je er rustig over nadenken wat je wil. Sterkte met het verlies xxx
candalisa schreef:Ik heb mijn dieren gecremeerd omdat ze altijd bij mij blijven. Zo zou je ook het urn kunnen begraven in de tuin en een plekje maken voor ze maar ook altijd nog eruit halen.