Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Smee__ schreef:Was jij niet ook diegene met die tamme wilde rat?
Maar bijzondere dat ie zo dichtbij komt zeg! Zou bijna denken dat ie wat mankeert
Xyris schreef:Haha ja, en die Ekster die steeds in huis kwam, en het kauwtje dat ineens op me ging zitten.
Ik dacht ook dat er iets mis moest zijn, maar hij is snel genoeg als het moet. Heb het naar Natuurmonumenten gestuurd (gebied is van hun) ben benieuwd wat ze zeggen!
Smee__ schreef:Xyris schreef:Haha ja, en die Ekster die steeds in huis kwam, en het kauwtje dat ineens op me ging zitten.
Ik dacht ook dat er iets mis moest zijn, maar hij is snel genoeg als het moet. Heb het naar Natuurmonumenten gestuurd (gebied is van hun) ben benieuwd wat ze zeggen!
Aaah die andere 2 heb ik gemist haha. Ik denk dat je een Disney prinses bent
Picopico schreef:Volgens mij vinden ze je gewoon lekker ruiken
Iris82 schreef:Smee__ schreef:Was jij niet ook diegene met die tamme wilde rat?
Maar bijzondere dat ie zo dichtbij komt zeg! Zou bijna denken dat ie wat mankeert
Kan. Als ze besmet raken met Toxoplasmose Gondii.
MissYvette4u schreef:"Die verrekte navigatie, excuseert u mij, pardon, comin through, oh daar is die afslag, toedels!"
![]()
Maar ff zonder gekheid, wat bijzonder!
senna21 schreef:Weer bijzonder.![]()
In de paartijd reageren hazen wel vaker wat opportunistisch, maar die is al voorbij.
Het kan gewoon een jongere haas zijn die het pad wat bijster is of inderdaad verzwakt.
Hopelijk gaat het goed met mevrouw of meneer Haas.
Art_Ificious schreef:Moet jij niet eens een ark gaan bouwen
Wel leuk eigenlijk dat ze zo dichtbij komen.