Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:Ik zou zeker even bellen! Desnoods alleen voor overleg.
Eet en drinkt nog goed? Kan je evt koorts meten?
Ik zou iig even bellen om te overleggen. Ben zelf nog wel geneigd om voor dingen die wel kunnen wachten, maar als het rustig is en ik de tijd toch heb, om klanten aan te bieden dat het wel kan. Is wel iets duurder dan een gewoon consult, maar het is soms gewoon fijn om snel gehoord te worden en niet iedereen kan zomaar de eerst volgende werkdag ivm zelf moeten werken. Dan is een weekend een uitkomst.
Hevonen schreef:Prima! Goed dat je hebt gebeld, dat geeft houvast.
Het fijne van dierenartsen is dat ze je altijd serieus nemen en dat is meer dan van de meeste huisartsen gezegd kan worden.
ChelseaAyLee schreef:Mijn kat heeft ook chronische niesziekte, een had ook steeds opvlammingen, vooral in de winter. Hij had ook een heel slecht gebit. Uiteindelijk na de zoveelste antibiotica kuur maar besloten om alle kiezen eruit te laten halen en ook 1 hoektand die aangedaan was. Rib uit mijn lijf en het moest in 2 operaties, eerst de ene kant en na 2 maanden herstel de andere.
Maar de kat is er enorm van opgeknapt, vrolijker, meer zelfvertrouwen, veel minder hoesten en niezen en geen constant loopoog meer. Ook afgelopen winter geen kuur nodig gehad.
Slecht gebit zorgt voor een zwakker immuunsysteem waardoor de niesziekte steeds kans krijgt.