Welk goed kattenvoer?

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tengeltje11
Berichten: 7213
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Welk goed kattenvoer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-22 06:54

Onze 4 katten stonden 10 jaar allemaal op C/D urinairy stress omwille van 1 kat. Deze is nu helaas ingeslapen en nu had ik graag overgeschakeld naar een ‘normaal’ voer, maar dus 10j niet meer naar voer gekeken en jeetje, wat is er keus…. Geen idee wat goed en minder goed is, dus graag ervaringen van jullie uit!

Het gaat over 2 poezen(neutraal) van 3 en een kat(ook neutraal) van 10, kunnen vrij binnen en buiten en hebben altijd brokjes staan.

Silvia

Berichten: 3276
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Re: Welk goed kattenvoer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 13:24


Amber_anne

Berichten: 7050
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Welk goed kattenvoer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 13:26

Catmoneo is ook een hele fijne site met een voer lijst en uitleg. Ook de Facebook pagina natuurlijke katten heeft een voer lijst en een actief leden bestand die je graag helpt

Meliaforever

Berichten: 12053
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Welk goed kattenvoer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 20:55

Als je eraan kan komen, Primordial en Canagan zijn goede merken

maralyn

Berichten: 10530
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Welk goed kattenvoer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-22 22:05

Ik wissel nog wel eens af, voor de smaak, maar mijn hoofdmenu is purizon, samen met annimonda carny, van dat goedkope vlees (aangelengd met water) en om de dag een kuiken.

Groot verschil met hoger in dierlijke eiwitten...!!! En ook groot verschil dat ik nu veel vlees voer. (Gewoon ochtend een beetje, eind middag en voor de nacht. Nagenoeg onbeperkt dus)
Betere spieren.
Betere vacht.
Betere conditie.