Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iiSunshine schreef:ik heb me vanavond eens even een beetje ingelezen. weinig granen en een hoog vlees gehalte lijkt me vrij duidelijk. kvv is voor mij (nog) geen optie. heb ook beide sites bekeken. vind vooral carmoneo heel fijn. voor nu heb ik sowies power of nature meadowland op het lijstje staan. maar ik zag daar bij dat je die beter niet altijd kunt voeren omdat hij soms leverprovlemen heeft. dus voor de rest nog even verder kijken. taste of the wild, thrive premium plus chicken en eden 85/15 ga ik ook onthouden. iemand ervaring met kittens en bovenstaande merken?
Suikerspinda schreef:iiSunshine schreef:ik heb me vanavond eens even een beetje ingelezen. weinig granen en een hoog vlees gehalte lijkt me vrij duidelijk. kvv is voor mij (nog) geen optie.
Mag ik vragen waarom kvv (nog) geen optie is voor je?
Esther_ schreef:iiSunshine schreef:en bedankt voor de tip over animonda cardy. maar zo te zien is dit voor volwassen katten. wij hebben straks kittens van 11 weken
Animonda heeft ook natvoer voor kittens. De carny is een prima variant als ze ouder zijn.
Hevonen schreef:Hondenvoer is echt niet goed voor kittens, zitten niet de juiste stoffen in. Speciaal kittenvoer, kittennatvoer en eventueel wat 'kattenmelk' (lactosevrije melk voor katten) zijn in allerlei soorten en maten te koop.
Ontzettend leuk dat je kittens krijgt. Vraag vooral wat ze bij de 'fokker' krijgen, de overstap naar ander voer (als je iets anders neemt) moet heel geleidelijk gebeuren (steeds beetjes mengen) anders kunnen ze er heel veel buikpijn van krijgen... ze zijn nog maar klein.