Welke drinkfontein?

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Samantha_

Berichten: 10971
Geregistreerd: 20-12-02

Welke drinkfontein?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-22 14:05

Hallo,
Ik heb 2 poezen. En ik wil een drinkfontein voor ze kopen.
Nu wil ik wel een stevige, want 1 van de dames vindt het leuk om de waterbak om te gooien of al het water eruit te scheppen.
Nu denk ik dat ze met een drinkfontein ook water eruit gaat scheppen maar daar ontkom je niet aan vrees ik. Alleen ik wil niet dat ze dat hele ding omgooit.
Nu zie ik zoveel soorten, ook veel prijsverschil. Wat is nu een goede? Liefst eentje die niet teveel herrie ook maakt?

Tooske

Berichten: 6558
Geregistreerd: 26-07-03
Woonplaats: Almkerk

Re: Welke drinkfontein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 18:26

Als je even naar onder scrollt bij beestenboel richting halverwege de pagina had iemand pas dezelfde vraag misschien kun je daar tips op doen?

Muisbal

Berichten: 2364
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Den Haag

Re: Welke drinkfontein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 19:01

Ik heb deze (of een versie eerder, want ik heb geen idee of ik een app op mijn telefoon ermee kan synchroniseren haha)
https://pettadore.nl/collections/produc ... te-compact

Ik vind het een fijn apparaat, makkelijk schoon te maken, je kan losse filters kopen, maar is ook zonder filter te gebruiken, alleen ik doe het wel braaf. Volgens mij moet je kat het wel heel erg bont maken om dit te kunnen omkiepen, er staat geen grote laag water bovenop. Zover ik kan horen maakt hij geen geluid, ik hoor alleen het water een beetje kabbelen. Hoe leger hij is, hoe meer je het water hoort.
Ik heb het idee dat mijn katten een stuk beter drinken sinds ik een fontein heb.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 104129
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Welke drinkfontein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 19:15


Samantha_

Berichten: 10971
Geregistreerd: 20-12-02

Re: Welke drinkfontein?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-22 20:52

Bedankt!

Die pettadore had tot nu toe m’n voorkeur ja.