Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95
pimaude schreef:Ik haal beavecto elke 3 maanden. Het is het enige waardoor mijn hond geen jeuk heeft.. bij de dierenarts. Ook 1 pil.
trustHim schreef:Heb je de banden van seresto wel eens geprobeerd? Dat was enige wat hier effect had. Band ruikt niet en gaat 7 tot 8 maanden mee
Pluttersput schreef:Wij geven nexguard. Broertje van de bravecto. Werkt volgens de beschrijving 1 maand, maar doet het hier veel langer. Denk dat ik de honden hier 2 keer per jaar ontvlooi? Doe dat trouwens alleen als ik vlooien zie
Esperanza schreef:Ik woon dus in Oostenrijk en het gekke is dus, de katten hebben hier geen vlooien. Bestaan niet, kunnen hier niet overleven, geen idee
Ik ben er wel blij mee dat ik ze dus niets hoef te geven. Die middelen zijn helaas niet allemaal heel gezond voor de hond of kat.
marleen_usar schreef:Nee vlokil dood de vlooien die op de hond of kat zitten, in de omgeving gaan de vlooien dan gewoon door met eitjes leggen. Gelukkig heb ik het gevonden bij Amazon die hadden nog wat. Seresto werkt wel bij mijn kleine spanjaard maar niet bij de York en de roemeen.
dierenfan schreef:Seresto gaf hier enorm heftige allergische reactie bij mijn herder. Na 3 dagen band af gedaan en binnen week hele hals open. Daarnaast bleek Seresto niet handig met de bijna dagelijkse zee avonturen. Die banden gaan niet in combinatie met zout water. Maar voor diverse andere mensen misschien wel een fijne oplossing idd
marleen_usar schreef:Staat als dodelijk in het nieuws ik snap niet dat dierenartsen dat nog hebben.
Gebruikers op dit forum: _xManadisx_, Angie91, AVdB96, Esther_, Fling, Ginnybjalla, Nadinetjuhh, purny, Sizzle, Thioro, Tijn8, xbkbx en 21 bezoekers