Wanneer is het klaar?

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
purny

Berichten: 27750
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Wanneer is het klaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-22 13:03

Zoals ieder kattenbaasje komt bij mij ook de vraag binnen. Wanneer is het klaar?

Korte voorgeschiedenis. Jackie inmiddels 12 jaar, bijna 13 loopt al ruim 10 jaar met 1 voorpoot minder rond. Uit het raam gevallen en toen een jaar met een gebroken voorpoot rond gelopen voordat de poot geheel geamputeerd werd. Rende, vloog en sprong over de bank.
Afgelopen vrijdag was ze niet in haar hum. Ze zat te hupsen met de voorpoot.
Ik ben naar de dierenarts gegaan en ze heeft daar een injectie gehad met pijnstillers en ontstekingsremmer.
Ik heb pijnstilling meegekregen en moest dit geven. Ik moest er ook mee stoppen als ze het uit spuugde.

Uiteindelijk heeft ze het uitgespuugd dus ben ik ermee gestopt.

Nu heeft de DA voorgesteld om injecties te geven. Dit zou maandelijks moeten gebeuren.

Maar ik vraag me af in hoever ik haar er een plezier mee doe om haar elke maand in het mandje te stoppen...

Veriye

Berichten: 2440
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Re: Wanneer is het klaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 13:07

Maar wat is er nu precies mis? Heeft ze een ontsteking of is er iets met haar nog resterende voorpoot? Moet ze die injecties tot aan haar levenseinde krijgen?
Hoe is ze bij de dierenarts?
Ons hond had ook een medische aandoening en moest iedere dag een pilletje en om de maand naar de DA. En toch is ze nog 12/13 jaar geworden.

En ja, het is een hond en geen kat. Maar een keer in de maand naar de DA voor een spuitje denk ik niet dat ze het zo erg gaat vinden. Behalve als het echt een wilde kat is.

Nicky1963

Berichten: 2001
Geregistreerd: 26-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 13:08