Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jessix schreef:Het zou kat afhankelijk zijn. Maar die van mij zullen er niet gelukkig van worden. Ik heb er een drie maanden binnen gehad om medische redenen, maar hij raakte echt in een soort depressie.
Maar goed, je zou het moeten uitproberen. Misschien vinden jouw katten het niet erg. Herplaatsen kan altijd nog natuurlijk. Ik zou het zeker wel een kans geven.
J0anieke schreef:Jessix schreef:Het zou kat afhankelijk zijn. Maar die van mij zullen er niet gelukkig van worden. Ik heb er een drie maanden binnen gehad om medische redenen, maar hij raakte echt in een soort depressie.
Maar goed, je zou het moeten uitproberen. Misschien vinden jouw katten het niet erg. Herplaatsen kan altijd nog natuurlijk. Ik zou het zeker wel een kans geven.
Binnen houden in een huis waar ze gewend zijn om naar buiten te gaan is wel al heel anders dan binnen blijven op een nieuwe locatie, dat is in ieder geval mijn ervaring.
Fitzroy schreef:Ik woon hier nu bijna 3 weken, maar het gaat echt niet goed. De katten voelen zich niet happy en ik daardoor ook minder. Komt bij dat het balkon echt moeilijk afsluitbaar te maken is, waardoor ze nu echt binnen moeten blijven.
Hoe lang zou zo’n gewenningsperiode duren?