Hoewel ik wel tevreden ben met mijn huidige brokken, wil ik toch om me heen kijken voor iets anders. Ik heb alleen het gevoel dat ik alles al heb gezien en dat het net niet aan mijn eisen voldoet. Dus wellicht dat bokkers nog een aantal weten! (Catmoneo al 100x bekeken, maar nog niet gevonden wat ik zocht).
Ik heb eerder Purizon sterilised kip & vis gevoerd. Hier was ik erg tevreden over maar helaas kwam er een verandering in de ingrediënten en begonnen mijn katten er van over te geven.
Nu voer ik Thrive premiumplus Kip. Een hele fijne brok die ze lekker vinden. Helaas is het een hele vette brok en ik merk nu toch dat mijn katten ronder worden. Ook is het maar in 1,5kg zakken te koop. Ik zou graag een brok hebben die in grotere hoeveelheden komt.
Mijn eisen zijn als volgt:
- het liefst grotendeels gebaseerd op kip
- brokken
- Graanvrij
- Minimaal 40% ruw eiwit, richting 50%
- Ruw vet aan de lage kant
- het liefst onder de 10,- per kg, evt in bulk te koop
- bestelbaar bij grotere winkels/leverbaar naar nederland
Power of nature natural cat fee's favourite kip sprak me ook aan, maar die zit ook zo hoog in vet. Daarbij kon ik geen goede plek vinden om het met gemak te bestellen.
Ik ben benieuwd! Mochten jullie voer in gedachten hebben buiten deze eisen, graag ook toelichten waarom. Dan is het voor mij wat duidelijker waarom ik die brok eventueel kan overwegen.