Zwangere poes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meliszy

Zwangere poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-22 23:03

Hoi allemaal.
Mijn poes van 3 jaar oud verwacht een nestje. Alvast om mezelf te verdedigen. Mijn katten zijn binnenkatten en komen niet buiten, desondanks zouden ze aankomende maand gesteriliseerd worden.
Helaas heeft iemand anders ze laten ontsnappen tijdens de krolsheid en zo geschiedde de rest.
Inmiddels staat 1 dame op ontploffen, is nu ergens tussen de 66 en 70 dagen zwanger.
Ik heb me er goed over ingelezen maar op het internet zijn er veel wisselende verhalen te vinden.
Gisteren is ze haar slijmprop verloren, slijm vermengd met bloed. Dit duurde een aantal uurtjes waarin ze ook heel onrustig was, telkens als een bezetene in de kattenbak zat te krabben en hele kleine beetjes poepte.
Nadat het slijmverlies stopte werd ze zelf ook weer rustig en relaxed. Eigenlijk is ze dat nog steeds.

Echter ligt ze net heerlijk te slapen op de bank en haar zus aan de andere kant. De gezusters kunnen elkaar de laatste tijd niet luchten of zien.
Maar nu werd de dame die elk moment kan bevallen wakker, miauwde best heftig waarna haar zus ineens bovenop haar sprong en haar volop in haar rug beet. Daarna sprongen ze van de bank en gingen zij aan zij naar de doos die klaar staat.
Daar gingen ze tegelijk in en de hoogzwangere poes ging liggen en werd helemaal gewassen door haar zus.
Ik wist niet wat ik zag...
Heeft iemand dit al eens meegemaakt?
Overigens is de rust weer wedergekeerd inmiddels en liggen ze beide weer te slapen op de bank.
En ik hoop dat de bevalling gauw doorzet zodat ik niet meer op de bank hoef te slapen :')