Muurp schreef:Ach wat sneu...
Ik heb niet heel veel tips, behalve kijken of het misschien een optie is om een mandje oid op jouw slaapkamer neer te leggen? Dat hij daar kan liggen in plaats van op bed?
Kan me voorstellen dat het lastig is...
In het mandje gaat hij niet liggen. Hij ligt dan bovenop mij. Na een uur ronddraaien en over me heen lopen. En zodra ik omdraai begint dat feest opnieuw.
We geven hem nu voor het naar bed gaan wat te eten en dat gaat tot nu toe goed. Hij krabt niet aan de deur tot de wekker gaat en dat is prima. Voorlopig houden we dat even zo. Hij hoeft niet aan slapen op het bed te wennen, maar ik wel
Ik slaap namelijk niet meer en dat is echt geen optie. Ik heb mijn nachtrust heel hard nodig, anders functioneer ik amper (NAH en fibromyalgie). Dus dat is als het echt niet meer anders kan.
Verder doet hij het overigens goed hoor. Alleen wanneer ik weg ben overdag is hij heel erg aanhankelijk als ik weer thuis kom. Ik werk veel thuis, maar moet soms toch echt naar kantoor. Maar dat mag, is prima zo. Hij gaat keurig op de bak, eet goed (was ook niet afgevallen), drinkt prima. Zolang dat zo blijft, mag dat er ook gewoon zijn.