Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Laibadji schreef:Nee ik weet het niet. Het voelt nog geen tijd. Ik vind het heel verwarrend. Naar mijn gevoel gaat het daar nog niet over (of wil ik het niet) ik weet het niet.
Laibadji schreef:De hond komt enkel 's avonds mee binnen. Samen met onze Fox. Bij de coaching mag ze kiezen. Ze kiest mee binnen maar je merkt direct dat ze dit niet fijn vindt.
Ik vind het geen fijne gedachte om haar los te laten. Ik heb het idee dat honden hier oud worden maar mijn vorige op 10 jaar moeten laten inslapen door ziekte en nu is deze ook maar 11. Dit is nu puur mijn emoties en staat los van de keuze.
Het gaat hem net inderdaad over veiligheid kunnen garanderen voor iedereen die hier komt.
Wat het negeren betreft ben ik de enige die kan corrigeren. Naar mij luistert ze maar naar mijn zoontje en alle anderen niet. Integendeel dan wordt ze alleen dreigender.
Haar knuffelen zonder dat ze haar lip optrekt is voor niemand meer mogelijk tenzij je het rechtopstaand doet. Van zodra je te dicht bij haar komt is ze heel boos en is een hap niet ver weg.
Iedereen kent de gedragsregels en tot nu lukt het om er zich aan te houden maar zeg nooit nooit...
rien10 schreef:Laibadji schreef:De hond komt enkel 's avonds mee binnen. Samen met onze Fox. Bij de coaching mag ze kiezen. Ze kiest mee binnen maar je merkt direct dat ze dit niet fijn vindt.
Ik vind het geen fijne gedachte om haar los te laten. Ik heb het idee dat honden hier oud worden maar mijn vorige op 10 jaar moeten laten inslapen door ziekte en nu is deze ook maar 11. Dit is nu puur mijn emoties en staat los van de keuze.
Het gaat hem net inderdaad over veiligheid kunnen garanderen voor iedereen die hier komt.
Wat het negeren betreft ben ik de enige die kan corrigeren. Naar mij luistert ze maar naar mijn zoontje en alle anderen niet. Integendeel dan wordt ze alleen dreigender.
Haar knuffelen zonder dat ze haar lip optrekt is voor niemand meer mogelijk tenzij je het rechtopstaand doet. Van zodra je te dicht bij haar komt is ze heel boos en is een hap niet ver weg.
Iedereen kent de gedragsregels en tot nu lukt het om er zich aan te houden maar zeg nooit nooit...
Tja, maar dit gaat niet om jou. Het gaat om je hond. Sterkte, het blijft rot.
rien10 schreef:Tja, maar dit gaat niet om jou. Het gaat om je hond. Sterkte, het blijft rot.
Laibadji schreef:Klopt wat je zegt maar het is gewoon rot. Vorige hond heb ik ook met bokt besproken. Dat helpt om rationeler te kijken en los te laten.