Luchtreiniger tegen kattenstank

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Luchtreiniger tegen kattenstank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-22 13:28

Ik heb een poes en ze heeft nu een nestje, deze poes stinkt altijd zwaar boven gemiddeld. Ik ben net een week verhuisd en ik ruik het zelf weer. Alles was schoon, kattenbak geschrobt en schoon grit en dekens. Maar na 3 dagen weer stank….. -O- -O- -O-

Wie heeft een luchtreiniger en helpt dit tegen kattenstank?

Zo ja welke is een aanrader?

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 13:40

Katten horen alleen in de kattenbak te stinken. At voor grit heb je en wat krijgt ze voor voer?

Emj_23

Re: Luchtreiniger tegen kattenstank

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 14:32

Het eerste wat ik mij afvraag is of je kat wel goed zindelijk is? Ik heb 3 katten en het ruikt hier echt niet. In het verleden wel wat problemen gehad met een kat die buiten de bak had geplast, dat ruik je dan weer wel. Dus als ze buiten de bak plast zou ik uitzoeken waarom dat is. Dat heeft meer zin dan luchtverfrissers waar katten in de regel een hekel aan hebben.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-22 14:46

Kat is gewoon zindelijk en zit met de kittens in de bench. Het is het muffe nestlucht wat je bij puppies en kittens ruikt. Daarbij is ze krols en dan hebben ze meer last van hun ontlasting.

Ik wil graag weten of zo’n apparaat werkt ja of nee bij stank.

Emj_23

Re: Luchtreiniger tegen kattenstank

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 15:09

Je zegt zelf dat ze altijd stinkt…. Neem aan dat ze niet altijd krols is of kittens heeft, en als je net bent verhuisd is onzindelijkheid echt geen vreemde gedachte. Maar goed, succes met je apparaat, heb ik zelf geen ervaring mee.
Ik vergelijk apparaten vaak op coolblue, misschien kan je daar wat mee.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-22 15:10

Emj_23 schreef:
Je zegt zelf dat ze altijd stinkt…. Neem aan dat ze niet altijd krols is of kittens heeft, en als je net bent verhuisd is onzindelijkheid echt geen vreemde gedachte. Maar goed, succes met je apparaat, heb ik zelf geen ervaring mee.
Ik vergelijk apparaten vaak op coolblue, misschien kan je daar wat mee.

Ze stinkt gemiddeld meer dan de anderen qua stront als ze kittens heeft. En ze is niet onzindelijk ook niet na de verhuizing.

Ik heb inderdaad op coolblue gekeken maar ze zijn best kostbaar dus ik dacht even informeren wat anderen hun ervaring is.