Moderators: Essie73, Ladybird, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja, ynskek
Biks2 schreef:Hier 47m2 (samenwonend) en ook wel eens over nagedacht. Ik denk dat het ontzettend snel vies wordt in je huis doordat het zo klein is.
Daarnaast weet ik ook niet of katten nou wel of niet alleen gehouden kunnen worden?
Maureen95 schreef:Ik denk dat je prima een kat kan nemen, ik zou dan wel een kat uit het asiel nemen die niet samen kan met andere katten. Ik heb nu zelf 3 maanden een kat. Wel geadopteerd. Ze is nu 8 maanden. Volgende week komt de 2de erbij. Ik merk dat ze het toch wat saai vindt zo in haar eentje. Nu stond een 2de kat al op de planning. Misschien kan je een Ragdoll overnemen van iemand die niet samen met andere katten kan?
CalipsoLover schreef:Spullen kwijt kunnen is op zich niet zo'n probleem. Ik heb een patio vooraan mijn appartement met grote ramen, ook open, enkel afgesloten met gordijnen. Ik ben wat gevoelig voor vieze geurtjes en vind het daarom wel wat vervelend dat ik de kattenbak niet ergens apart kan zetten, of hij moet in de badkamer maar daar is mijn badkamer helaas te klein voor.
Gebruikers op dit forum: Besje, luxx, SnuitjeLove en 28 bezoekers