Tips gezocht: Give-away voor bijeenkomst hondeneigenaren

Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

yvetjesJarig

Tips gezocht: Give-away voor bijeenkomst hondeneigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-22 17:15

Beste bokkers,

Wie kan me helpen aan leuke ideeen en adressen waar ik een (goed betaalbare = paar euro) relatiegeschenk zou kunnen bestellen?
Ik denk aan iets waar we ons logo op kunnen drukken, en ik denk aan circa 100 stuks.

Een clicker lijkt me super, maar ik heb geen bedrijf gevonden die dat voor me kan regelen. Iemand een tip?

Of wat zou je nog meer leuk lijken (als hondeneigenaar) om te krijgen (met het logo erop)?
- Opvouwbaar voer/waterbakje?
- Rugzakje?
- bal?
- stoffen frisbee?

Maureen95

Re: Tips gezocht: Give-away voor bijeenkomst hondeneigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 17:22

Vistaprint? Daar haal ik altijd mijn visitekaartjes en flyers vandaan. Is echt een fijne site :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 17:43

Een opvouwbaar waterbakje past elke hond. Een bal of voer of clicker niet. Denk aan mini hondjes of heel groot, doof, voedselallergien, of gewoon geen clickermens

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 17:47

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 17:47

Een bal vind ik altijd wel leuk!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 17:49

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 17:52

Handdoek je voor vieze pootjes, snoetjes, ballen en andere honde dingen dien even schoon of droog moeten.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 17:57

karuna schreef:
Een opvouwbaar waterbakje past elke hond. Een bal of voer of clicker niet. Denk aan mini hondjes of heel groot, doof, voedselallergien, of gewoon geen clickermens

Wij hebben minihondjes (het kleinste ras) en gebruiken gewoon cklickers. Ook een tennisbal kunnen ze prima mee overweg en een zakje met kleine beloningen die werken ze ook makkelijk weg hoor en daarbij gaat het ook om het idee. Leuk om te krijgen.

Mjelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 18:13

Clicker met logo: https://www.doggonegoodclickercompany.com/

Andere ideeën: opvouwbare bak, handdoekje (voor de vieze pootjes), poepzakjeshouder, iets voor in het donker (lampje, reflecterend hesje - maar dan moet je de maat weten), tasje voor beloningsbrokjes, denkspelletje, (mini)dummy.

Ik heb laatst vlak voor de feestdagen een super schattig strikje gekregen om om de halsband te doen, was ook echt een succes (maar wel iets voor de feestdagen, of misschien carnaval).

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 19:27

karuna schreef:

Oh dit is wel een bijzondere veronderstelling. Laat ik nou geen "opvouwbaar waterbakje mens" zijn.. zo heb je toch altijd wel wat?
Ik zou juist wel een clicker doen, met een zakje kleine gezonde trainers, een lichtje dat aan elke halsband te bevestigen is, en een pakje met poepzakjes.
Niet omdat ik dat nou allemaal zo nodig heb, maar ook om wat het uitdraagt.

yvetjesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-22 19:56

Dank voor de reacties en nuttige links! Top!!! _/-\o_

Het gaat om de rasvereniging van franse herders. Dus de meeste honden zijn van hetzelfde (grote) formaat.

En ik zou het juist leuk vinden om iets te geven met logo (ook vanwege ons lustrum). Zakje met snacks krijgen ze ook (via een sponsor), en poepzakjeshouder (via een andere sponsor) :D .

Ik snap dat een presentje nooit voor iedereen nuttig is. Handdoekje vind ik wel een topidee!
En een plu met logo of zo zou ook kunnen (maar is wel een stuk prijziger dan waar ik nu nog aan zit te denken). Link voor de clickers is prima, wel een minimale afname van 240 stuks (oeps, das wat veel als we meestal max 70 honden zien op een KCM). Maar ik gooi hem in de groep!

Nogmaals dank!