Ik weet niet of dit forum hier goed staat zo niet verlplaats ‘m svp
Ik ben Eline 19 en woon op mezelf. Ik ga voor het eerst zelf een huisdier nemen. Ik ga 2 ratjes halen en ben opzoek naar een fokker of iemand die ratjes verkoopt o.m.g. Overijsel. Ik kan het namelijk nergens vinden (ja ik heb marktplaats ook al gebruikt). En als iemand nog tips heeft heeft be my guest! Al heb ik de laatste weken al als een gek heel het internet afgestruind dus grote kans dat ik het al weet haha ik heb zelf een hok in mekaar geknutseld zie foto. Mensen zeggen wow dat is echt een rattenhotel maar ik twijfel nog of die te klein is, wat vinden jullie? Ik heb ook al veel fillmpjes gekeken over het tam maken van ratten maar als jullie nog tips hebben. Ik doe het graag zo veel mogelijk op hun tempo en niks geforceerd. Maar het belangrijkste van dit topic is ben of ken jij een goede rattenfokker? Ik ben opzoek naar 2 mannentjes Ohja en over het hok ik heb na dit fimpje nog wat klimmogelijkheden toegevoegd maar dat staat er nog niet op. De foto van de kast is de before en dus hoe ik ben begonnen. De planten zin knaagdierplanten en de verf is zonder toxins