Toen ik deze avond middag kwam van werk merkte ik meteen dat mijn katertje van 5 maanden zichzelf niet was. Waar hij normaal altijd naar de deur toe komt gerend om mij te begroeten bleef hij nu op de bank liggen. Toen ik hem aaide liet hij op bepaalde plekken ook weten dat hij het niet fijn vond, maar ik kon niet precies de vinger erop leggen wat het was.
De rest van de avond is hij ook veel rustiger dan normaal en hij lijkt me echt iets duidelijk te willen maken door zachtjes te miauwen.

Zojuist lag hij op schoot en reageerde hij heel fel toen ik hem aanraakte op zijn rechterflank richting zijn heup en bekken. Ik heb iets verder gevoeld, maar er valt niets te voelen of te zien. Hij heeft enkel erg veel pijn als je hem op een specifiek plekje aanraakt.
Normaal maak ik me nooit zo veel zorgen (onze andere katten komen regelmatig gehavend terug van het buitenspelen

Heeft iemand misschien tips of een idee wat dit kan zijn? Of ik me zorgen moet maken of niet?
Om nu gelijk de weekend-spoedlijn van de dierenarts te bellen lijkt me ook weer zo overdreven.