Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_1997 schreef:Katten zijn vaak heel erg op zichzelf en redden zich goed. Dus een kat kun je prima alleen laten.
Eventueel zou iemand in het huis kunnen gaan zitten, maar dat zou ik dan met et idee op inbraak etc doen.
Selina schreef:Marije_1997 schreef:Katten zijn vaak heel erg op zichzelf en redden zich goed. Dus een kat kun je prima alleen laten.
Eventueel zou iemand in het huis kunnen gaan zitten, maar dat zou ik dan met et idee op inbraak etc doen.
Hier ben ik het niet mee eens. Mijn kat kwijnt al weg als ik een week op vakantie ga.
TS: als jij de kat kan nemen, zou ik dat proberen. Eventueel zet je een deel van je huis af.
smurffie schreef:Niet een van de kleinkinderen die tijdelijk in oma haar huis kan?
Ook minder kans op inbraak en dergelijke
Marije_1997 schreef:Katten zijn vaak heel erg op zichzelf en redden zich goed. Dus een kat kun je prima alleen laten.
Sourire schreef:Het gaat nu nog om 6 weken dus? Ik zou voor zes weken de kat niet verplaatsen. Ze heeft waarschijnlijk een aantal weken nodig om te wennen net als je eigen kat. Als alles dan weer rustig is vind er weer ern verandering plaats. Katten kunnen niet goed tegen veranderingen. Ik zou beide katten die stress besparen en regelmatig even wat langer knuffelen.
Avalanche schreef:Marije_1997 schreef:Katten zijn vaak heel erg op zichzelf en redden zich goed. Dus een kat kun je prima alleen laten.
Nee katten leggen zich erbij neer. 't Is niet omdat ze niet luisteren en onafhankelijk zijn dat ze gezelschap niet op prijs stellen.