Het is zo'n lieve makkelijke pup. Heel slim ook, je legt het even uit en ze snapt het al. Ze is erg rustig en slaapt al netjes door. Behoeftes gebeurd ook altijd netjes buiten. Ik ben super blij met haar!
Toekomst plannen zijn om lekker de behendigheid in te gaan! (Mits ze röntgen goed is). Ook lijkt treksport mij erg leuk. Hier moet ik mij eerst even in verdiepen.
Eerste keer dat ik haar zag in Zweden

We zijn 4 dagen bij de fokker geweest. Zo kon Ylva ook aan ons wennen. En andersom

We zijn nog samen wezen wandelen in een natuurgebied. Zweden is zo prachtig..

De lange reis naar huis. Zo'n 12 uren. Het was wel even spannend. Uiteindelijk kon ze lekker ontspannen en languit slapen. Hier in een stop in Duitsland.
Lekker puh. Ik ben stoer

We zijn thuis gekomen om 17.15 op 24 december. Ze is een echt kerst cadeautje

Ik liet haar even een rondje over het erf zien. Even door de stal, bij mijn ouders binnen in natuurlijk ons eigen huisje. (We wonen in een stacaravan bij mijn ouders)

Er hoort wel een kerstfoto bij hoor

Tweede kerstdag volgens mij

Vandaag hadden we een dierenarts bezoekje voor haar Weil prik. Dit komt niet in Zweden voor. In Zweden hebben ze deze medicatie dus ook niet. Dit zou speciaal besteld moeten worden daar. Ze was super flink en vond het wel gezellig. Ze heeft nog wat angst voor vreemde mensen. Maar nu ze er eventjes is merk ik dat het al positief veranderd.

Na de dierenarts gingen we lekker ravotten in de tuin.

Ik ben mooi

Maar ook snel

En heel stoer! Woef!

En de mooiste foto

Het is zo'n poppetje. Echt een dame. En zo zacht karakter