Ik voer mijn MC kruisingen ook RC hoor, de MC kitten lijn. Ze zijn nu +9 maanden oud, ik blijf dit voeren tot ze 1 jaar zijn. Ik moet eens beginnen nadenken over wat ik daarna ga voeren, maar het zal wss wel RC zijn
Mijn katten doen het er suuuper goed op. Ik heb in het begin geprobeerd te mengen met andere merken, maar daar laten ze de brokjes gewoon liggen, ze gooien ze uit hun bakjes en eten alleen RC haha.
Qua natvoer geef ik gewoon wat ik toevallig tegenkom, daar wissel ik altijd in af en daarvan eten ze alles. Het ene al was sneller/beter dan het ander, maar evengoed eten ze vandaag van merk A veel/snel, en morgen al minder, en overmorgen terug meer.
Ik heb me heel erg ingelezen, en zag ommenduur het bos door de bomen niet meer. Ik werd er gek van haha.
Ik had uiteindelijk zoiets van "ze doen het goed op RC, ze lusten het super graag, ik verander niet meer zolang dat niet nodig is".
Wij hebben voor de RC MC lijn gekozen, omdat de poezen nogal aan de maat zijn, en ze die grotere brokjes wel fijn vinden. Ze zijn kerngezond, lusten het graag, zien er geweldig uit (toen we zusje 2 adopteerden had zij een heel stekelige vacht, ondertussen is die pels heerlijk glad) dus ik zie geen reden om te veranderen.