Vergelijkbaar voer Dog Chef

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

roosje78

Vergelijkbaar voer Dog Chef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-21 15:05

Hallo allemaal,

Mijn hond Luna wisselt elke paar weken van voer en dat heb ik nu ondertussen dan ook op voorraad. Het gaat van vers vlees van Carnibest, naar de pate van Carnis en het vlees van Dog Chef. Momenteel is het vlees van Dog Chef weer populair.

Wat ik alleen een nadeel vind van Dog Chef is dat ze maar 1x per week aanleveren en dat je dit dan ook nog vier dagen van te voren moet bestellen. Nu kom ik dus te kort, want ik krijg pas woensdag geleverd. Er ligt nog eentje in de diepvries en dat is (vrees ik) te weinig tot aan woensdag.

Weten jullie misschien iets wat vergelijkbaar is met Dog Chef en wat ik zo kan halen bij een Boerenbond/Animal Centre/andere dierenwinkel?

Graag jullie ideeen!

Groetjes,
Lizette

trustHim

Re: Vergelijkbaar voer Dog Chef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 15:19

misschien dat je ergens darf of kivo kunt halen? Sprang-capelle zit hier niet echt in de buurt anders had ik je wel aan kivo kunnen helpen

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-21 15:34

Dank je voor de tips! Ik ga eens kijken naar Kivo. Dat kan ik makkelijk halen zie ik.

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-21 16:28

Bordje leeg! *\o/*

Afbeelding

trustHim

Re: Vergelijkbaar voer Dog Chef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 17:59

Toppie, wij verkopen het vrij veel en los per worst. Veel mensen zijn er echt heel tevreden mee (of eigenlijk hun honden natuurlijk)

Fijn dat het een goede oplossing was!