Ik heb een beetje hulp nodig betreft hondenvoer voor mijn Bayko.

Momenteel krijgt hij kvv (alles behalve kip en rund) maar ik ben niet helemaal tevreden (om meerdere redenen).
Ik heb vorige week een zakje Edgard en Cooper gekocht om uit te testen en dit geeft al een heel verschil. Ook vind ik het toch wat makkelijker (we hebben nu een tweede vriezer- de hondenvriezer in de schuur staan maar hij staat eigenlijk in de weg, zoveel ruimte hebben we niet.) ook qua vakantie en het 'preppen' dat geeft zó'n bende en ik vind het ook niet heel smakelijk.
Maar; Bayko heeft snel last van jeuk (hij reageert erg op kip en rund) en ontstoken oortjes. Zijn ontlasting op de kvv was óf zo hard dat het als zand uit elkaar viel of heel dun en smeuïg en ook erg weinig. Op de brokjes nu is het gewoon een mooie drol en goed van kleur/vorm.
Dus ik twijfel erg

En is Edgard en Cooper dan goed om te voeren? Of beter toch een ander merk? Ik heb liever wel een merk wat ze bij de meeste dierenwinkels wel verkopen, omdat ik het bestellen van het vlees via internet ook niet altijd even handig vind (vertragingen etc. ik wil gewoon voer kunnen kopen wanneer ik het nodig heb)

De prins in kwestie waar het over gaat.

Groetjes Demi