Begin 2020 en mei 2021 ben ik helaas mijn allergrootste toppers verloren aan pure pech. Mijn husky Fizzy is overleden aan de ziekte van weil. Een exotische variant waar nog geen enting van bestaat. Mijn meisje Fenna kreeg een inwendige bloeding. Zeer waarschijnlijk een acute darm ontsteking/bloeding/infectie. Ze zijn 1 en 4 jaar geworden

[BB-ITP] Veel te vroeg.... Rust zacht Fenna
[BB-ITP] Rust zacht Fizzy...
Fizzy heb ik gekocht van bokker Karmachansy. Kirsten heeft twee geweldige honden (en nog 2 hele mooie

Hieronder de knappe honden van Karmachansy

Zoals jullie al zien zijn dit opa en oma van mijn nieuwe aanwinst

Dit zijn de ouders van mama's kant. Hier hebben we verder niet heel veel informatie over behalve dat ze voor een honden slee lopen

Dat was een kleine voorstelronde. De fokkers ken ik van Facebook via de fokker van Fizzy. Altijd leuk contact gehad. Zodoende kwam een nestje ter sprake en ik kreeg voorrang en eerste keuze. Nog altijd dankbaar voor!
Ik ging een avond naar een collega toe en toen kreeg ik deze foto van de eerst geboren pup op 9 september!

Ik was zo blij en direct al verliefd

Even later kwamen er duidelijkere foto's van de camera.

Nogsteeds had deze mijn voorkeur. Ik wou eigenlijk wachten met kiezen om de oogkleur af te wachten. Maar ik kon niet meer na deze foto.

De knoop doorgehakt en ik wou haar echt graag

Langzaam aan gingen de oren staan

Een van de laatste knuffel momentjes met haar broer en zus..

En vandaag voor het eerst in de sneeuw

Ik heb haar dus nog niet gezien, aangeraakt of ontmoet. Ylva woont in Zweden. Het gaat precies zoals ik Fizzy heb gekocht. Bijna dagelijks beeldmateriaal en filmpjes. Een goede uitleg hoe haar karakter is en ze wordt al netjes opgevoed. Ze is al zindelijk. 17 december reizen we af naar Zweden om haar te halen. We gaan ook even op bezoek naar Kirsten