Wij hebben hier al een hele poos een grote kat over de straat lopen (buitenaf, paar huizen, veel land). Nou vangt deze kat konijnen dus daar zijn we maar al te blij mee. Gisteren kwamen we er achter dat deze kat kittens heeft (vermoedelijk, precies dezelfde kleuren)
Deze kittens zijn eerst bij buren links gespot, en nu zaten er 2 bij onze hooiopslag, en 1 bij de andere buren.
Omdat moederpoes niet tam is gaan we er van uit dat het zwerfkatten zijn. Maar ze mogen natuurlijk gerust blijven. Hoe kunnen we dit aanpakken en wat kunnen we ze voeren?
Vanmorgen zag ik ze zitten en heb nu juist 3 kleine blikjes kattenvoer meegenomen. Maar hier staat op voor volwassen katten. Kan dit evengoed? Ze moeten natuurlijk wel ook leren zelf eten te vangen?
Een blikje hadden ze binnen 5 minuten op met z'n tweetjes, en nu is het kommetje ook mooi uitgelikt. Ze lijken dus wel goed honger te hebben.
Hier een foto van de twee. Ze zijn echt niet tam maar met voeren en rust kan ik vrij dichtbij komen.

Ik hoop wel dat het goed gaat met de honden, als ze maar snel genoeg onder de pallets kruipen

Ik zou het hartstikke leuk vinden als ze hier groot worden en blijven