Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Twijfel,wat te doen?Ons kleine hondje is na 17 jaar ingeslapen.Nu willen we graag een nieuwe hond.Alleen geen pup en groter.Nu is er een labrador reu van 7 die een goed tehuis zoekt.Zijn eigenaar is ernstig ziek en heeft niemand die de hond in huis kan nemen als hij overlijd.Maar ik wil eigenlijk een teefje omdat ik toch wat moeite heb met dat piemeltje onder zijn buik.Komt ook door de reu van een familielid die altijd zijn roze piemeltje eruit heeft hangen en tegen je been aan rijden een labrador heeft wel veel beweging nodig.Elke dag een uur lopen is geen probleem,maar even in de tuin is ook wel handig.We wonen in het buitengebied met genoeg ruimte.Hoe is een labrador met katten en natuurlijk de paarden en onze geit.Ze hebben ook jachtinstinct niet echt handig in het buitengebied en los in de tuin,wel afgesloten.Hoe zit het met het verharen?Veel vragen,maar wil ook geen contact opnemen met zijn eigenaar omdat ik hem natuurlijk geen hoop wil geven op een goed tehuis voor zijn hond.Ik hoop dat ik wat advies kan krijgen van Bokkers.
Britta31 schreef:Bedankt voor jullie advies,maar de labrador heeft gelukkig al een heel goed nieuw baasje gevonden.
mirna6308 schreef:Britta31 schreef:Bedankt voor jullie advies,maar de labrador heeft gelukkig al een heel goed nieuw baasje gevonden.
Oh fijn!
Mocht je zelf nog opzoek zijn, wij hebben deze lieverds nog!
Super mooie Labrador Puppy’s nog 3
€ 1.150,00
https://link.marktplaats.nl/m1752295302 ... ialbuttons
mirna6308 schreef:Britta31 schreef:Bedankt voor jullie advies,maar de labrador heeft gelukkig al een heel goed nieuw baasje gevonden.
Oh fijn!
Mocht je zelf nog opzoek zijn, wij hebben deze lieverds nog!
Super mooie Labrador Puppy’s nog 3
€ 1.150,00
https://link.marktplaats.nl/m1752295302 ... ialbuttons
Cayenne schreef:1150 euro voor een labrador zonder stamboom vind ik echt heel duur..
Waar is die prijs dan op gebaseerd vraag ik me af? Want als ze op alles zijn getest, dan zet je dat toch als trotse fokker in de advertentie?
Britta: Ik hoop dat je snel een maatje gaat vinden!