Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
absque_dubio schreef:Ik heb de flamingo lavendel vroeger gehad (of een soortgelijke) maar ging toen uit het assortiment. Waar is deze nu te koop? Want ik vond hem fantastisch in gebruik en kwa geur!
Dagahra schreef:
Duhelo schreef:absque_dubio schreef:Ik heb de flamingo lavendel vroeger gehad (of een soortgelijke) maar ging toen uit het assortiment. Waar is deze nu te koop? Want ik vond hem fantastisch in gebruik en kwa geur!
Flamingo is een tijd min of meer van de markt geweest, dit was overgenomen ofzo. Laatste nieuws is dat ze helemaal terug zijn.
In Duponzoo kan je die nog vinden, geen idee of verzenden naar Nederland een optie is. Ik vermoed dat je via de site van flamingo wel verdeelpunten kan vinden.
_lauraaa_ schreef:Dagahra schreef:
Deze hebben wij ook. Klontert mooi waardoor het makkelijk uit de bak te scheppen is en ik ruik de kattenbak niet. Wel heb ik een matje voor de kattenbak liggen omdat ze er anders toch veel grit op de vloer beland.
Memories schreef:De Biokat korrels die hier veel aangeraden worden ben ik zelf absoluut niet tevreden over. Het vormt slecht klonten waardoor de plasjes helemaal uit elkaar vallen in de bak en ik hem alsnog vaak in z'n geheel moet leegkiepen. Anders blijft er echt zo'n vieze kattenpies geur hangen en gaan m'n katten er ook niet meer van harte op. Ook absorbeert het de geur niet al schep ik 2x per dag de bak uit, maar ik durf nog niet goed te zeggen of dat echt aan dit grit ligt of aan het dieet van m'n katten.
En de groene versie (de classic fresh) daar zit me toch een heftige parfumlucht aan, mijn hemelIk hou er normaal wel van als dingen lekker fris ruiken maar dit is echt geen fijne geur, mijn katten gaan er zelf gewoon helemaal naar stinken (de parfumlucht hangt letterlijk in hun vacht) en ik kan me niet voorstellen dat zij het zelf nou zo prettig vinden ivm gevoeliger voor geur dan mensen.
Dagahra schreef:
Karin schreef:Memories schreef:De Biokat korrels die hier veel aangeraden worden ben ik zelf absoluut niet tevreden over. Het vormt slecht klonten waardoor de plasjes helemaal uit elkaar vallen in de bak en ik hem alsnog vaak in z'n geheel moet leegkiepen. Anders blijft er echt zo'n vieze kattenpies geur hangen en gaan m'n katten er ook niet meer van harte op. Ook absorbeert het de geur niet al schep ik 2x per dag de bak uit, maar ik durf nog niet goed te zeggen of dat echt aan dit grit ligt of aan het dieet van m'n katten.
En de groene versie (de classic fresh) daar zit me toch een heftige parfumlucht aan, mijn hemelIk hou er normaal wel van als dingen lekker fris ruiken maar dit is echt geen fijne geur, mijn katten gaan er zelf gewoon helemaal naar stinken (de parfumlucht hangt letterlijk in hun vacht) en ik kan me niet voorstellen dat zij het zelf nou zo prettig vinden ivm gevoeliger voor geur dan mensen.
Ik herken hier echt helemaal niets van. Ik schep hele klonten uit de bak zonder dat ze uit elkaar vallen en van een indringende 'parfumlucht' hebben we hier ook geen last.