welke mand/ stretcher voor grote hond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

welke mand/ stretcher voor grote hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-21 08:03

Ik heb 2 honden, 1 ervan is 50+ kg is pas 5 jaar oud maar heeft al vaker moeite met opstaan. Nu ligt hij op een zitzak of op een kinderdekbed maar ik vroeg mij af of een strecher oid niet fijner is.
Het komt in het zicht in de woonkamer te staan. De kleinere hond slaapt in de bench s`nachts maar overdag ook op een dekentje

Ik zoek iets wat ook makkelijk af te vegen of te wassen is omdat ze de hele dag door de zand bij de paarden en in de tuin rennen en ik ook geen overdreven hondengeur in huis wil

criollo_yess

Re: welke mand/ stretcher voor grote hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 08:09

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 08:16

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 08:53

Wij hadden een bed zoals deze: http://www.doggybed.nl/orthopedische-ho ... style-plus voor onze grote hond.

Heeft ze jarenlang op gelegen, vervormde niet, was heel makkelijk schoon te houden en ze lag daar echt heel goed op.
Het kost wat, maar ik koop deze straks weer als onze honden ouder zijn. :j

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 08:58

Ik heb een stretcher bij van Cranenbroeck vandaan, een Biabed en een kussen van Dog's Companion.
Mijn flatcoat ligt op alle 3, maar ligt het meeste op die van DC, kluiven doet ze dan wel weer graag op de stretcher. Ik heb op de stretcher zo'n fleecehondenkleed liggen, vindt ze fijner en voor mij makkelijker om te wassen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 09:07

Ik heb jaren geleden voor onze hond een oud Ikea traagschuim matras op maat gesneden. Skai hoes er omheen, en daar heeft ze heel lang plezier van gehad. Het ligt comfortabel en is makkelijk schoon te vegen, en het kostte me alleen een paar meter skai en een middagje achter de naaimachine.