Natuurlijk moeten we ze een naam geven
Ik geef mijn dieren een naam, en maak er dan altijd iets anders van. Ik rijm vooral, merk ik
Ben ik de enige die dit doet, of "lijden" jullie hier ook aan?
Mijn paardenkind heet Daisy. Die noem ik dan DaisyBaisy.
Mijn vorige kattenkindje heette Loki. Dat werk LokiTapioki.
Mijn huidige kattenkindje heet Sansa. Maar meestal zeg ik Sansi.. En dat is ondertussen Sansibar geworden
Woensdag halen we Sansa haar zusje op. Haar heb ik alvast Arya gedoopt. AryaBombaria
Want AryaMalaria is stom. O Goh, nu zeg ik AryaMalaria, die gaat echt blijven hangen, help
Mijn mete-hondje heet Vino. Die noem ik altijd VinoBambino. Soms ook VinoBambolino. Zijn baasje doet dat ondertussen ook
Mijn mama haar hond heet Noxa. NoxaPoxa. De vorige heette Noia - NoiaBomboia
En die daarvoor heette Nox - NoxiPoxi. We hebben ook onze Buffy gehad -BufferDeFluffer. Want ze was erg fluffy
Als ze nou gewoon Fluffy had geheten, had ik er nog steeds wat anders van gemaakt hoor - FluffyPuffy ofzo
Ik speel ook altijd met mensennamen. Ik draai de eerste letter van de voornaam om met die van de achternaam
Ook met nummerplaten heb ik "een ding", ik probeer er altijd een woord van te maken. Ik steek het maar op mijn vader hoor. Die zong vroeger altijd een liedje voor mij en mijn broer. Ik heet Davina, maar dat zegt echt niémand
Tenzij mijn baas ofzo haha. Mijn vader noemde me kort na mijn geboorte al Vina. Mijn broer heet Angelo, daar maakte mijn papa vrijwel meteen Angel van. Mijn moeder kreeg daar altijd de zenuwen van hahaha, die had zoiets van "noem het kind bij zijn/haar naam, daar dienen ze voor" Ondertussen (we zijn 32 en 30 jaar) heeft ze zich er bij neergelegd hoor
Dat liedje ging dan zo: VinaPina / AngeloPangelo heeft vannacht op straat gekakt (ik zei niet dat het een educatief liedje was oid haha). Dus, ik denk dat ik het daar van heb ofzo 
Doen jullie dat ook? Of moet ik hulp zoeken?