Sansa is op 16/03 geboren en weegt vandaag 2.8kg. Ze is goed van grootte lijkt mij, best groot wel maar niet perse slungelig oid haha, ze vult haar vel goed. Mama is een volle maine coone (en uit de kluiten gewassen), papa is een kruising ragdoll x Europese korthaar (normale grootte).
Ik ben pas sinds vandaag begonnen met haar brokjes te wegen, gewoon uit nieuwsgierigheid. Ze vreet gerust een bakje per dag leeg, ik moet 's avonds voor we naar bed gaan controleren of ze nog genoeg heeft om de nacht door te komen want anders schreeuwt ze ons uit bed

Een bakje vol = 150gr. Ik meng brokjes --> 75gr Royal Canin Maine Coone + 75gr Virbac Baby Pre Neutered.
Daar bovenop krijgt ze dagelijks ook wat lekkers, het varieert van dag tot dag wat dat is. Droge brokken-snoepjes, zalmsnoepjes, kippensnoepjes, gewone zalm, kattensticks, kattensoep, ... Natte voeding is zo haar ding niet, dus dat geef ik niet, ze eet het toch niet op.
We hebben haar sinds 16/07.
Foto 17/06, hier ligt ze naast mijn vriend, het lijkt alsof we haar sindsdien als kool zien groeien.

Enkele foto's van dan tot nu:

Foto's vandaag:
Hier vult ze bijna de halve wasmand

Op mijn toch wel ruime éénpersoonszetel

Is ze groter dan een doorsnee kitten van haar leeftijd? Of is ze groter, en is het dan het maine coone gedeelte dat haar groter maakt? Eet ze de normale portie voor haar leeftijd, of meer?
Sinds vandaag heeft ze ook een drinkfontein, ze is fan hoor