Wie heeft er ook valkparkieten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Diablo

Wie heeft er ook valkparkieten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-21 16:00

Sinds een dikke week hebben wij twee valkparkieten en oh, wat zijn ze leuk! De eerste kregen we vorige week zondag. Ik had haar zaterdag al zien zitten bij Pet's Place, moederziel alleen in een kleine kooi. Weer naar huis gegaan, maar een dag later zei iedereen in mijn gezin dat ik haar op moest halen. Mijn jongste dochter zei dat ze er een paar weken geleden ook al zat, in dezelfde kleine kooi. Dus toch weer heen en we hebben haar opgehaald.
Ze is hartstikke leuk! En ondeugend! En lief!
Maar de twijfel begon toe te slaan. Een vogel alleen is niet goed, dus wat doe je dan? Een kweker opzoeken en afgelopen zaterdag is nummertje twee er bij gekomen. Ze is nog jong, 7 weken, maar zeker net zo leuk.
Ik ga jullie ook alles over ze vertellen als ik wat meer tijd heb. Ik ga ook foto's laten zien.
Maar voor nu ben ik heel nieuwsgierig wie nog meer van zulke leuke vogels heeft? Brand los!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Wie heeft er ook valkparkieten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 16:12

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 16:24

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 16:26

Wat leuk! Er zijn inderdaad genoeg bokkers met een valkparkiet (al dan niet van Cayenne afkomstig :)) ).

Er is ook een algemeen vogeltopic: [BB-HK] Hèt vogeltopic ! (Daar hobbel ik af en toe langs, want ik heb twee catharina's. :P )

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 16:31

Ik heb er 3, de oudste is 10 en de twee anderen 8.
Heerlijke beestjes waar we veel plezier van hebben.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 16:53

Mkango schreef:
Wat leuk! Er zijn inderdaad genoeg bokkers met een valkparkiet (al dan niet van Cayenne afkomstig :)) ).

Er is ook een algemeen vogeltopic: [BB-HK] Hèt vogeltopic ! (Daar hobbel ik af en toe langs, want ik heb twee catharina's. :P )

Ik ook! Met ook 2 catharina’s :) , en inmiddels ook 5 gouldamadines.