Edit: ik heb het steeds over krabpalen maar ik bedoel eigenlijk een kattenmeubel waar ze ook in kunnen liggen etc.
Ik heb katten, en die vinden het natuurlijk super fijn om hun plekjes te hebben. Daar hebben we natuurlijk krabpalen voor. Super leuk voor de katten, ik vind ze doorgaans alleen erg lelijk. Uiteindelijk heb ik best een mooie gevonden (daar was de prijs ook naar). Die staat nu in de slaapkamer, maar ik wil er ook graag één voor in de woonkamer. Juist daar vind ik het extra belangrijk hoe het eruit ziet.
Tijdens mij zoektocht kwam ik krabpalen tegen van boomtakken, vaak door mensen zelf gemaakt. Toen dacht ik hey; die vind ik best mooi, en ik ben handig genoeg om daar zelf een leuk project van te maken

Ik vroeg mij daarom af of hier mensen zelf een krabpaal hebben gemaakt. Wat zijn dingen waar je nou goed op moet letten om het een stevig geheel te maken? Waar heb je de materialen vandaan gehaald? En niet helemaal onbelangrijk; heeft het nog een financieel voordeel, of ben je aan materialen uiteindelijk net zo veel kwijt dan wanneer je er één van iemand zou kopen?
Als er mensen zijn die een krabpaal hebben gemaakt ben ik ook benieuwd naar foto's