Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzywuzy schreef:Mijn 14? jarige kater doet raar nadat we een kitten hebben gehad. Hij blaast en gromt, alleen tegen mij, in mijn eigen kamer ook al raak ik hem niet aan. Hij komt wel vrijwillig mijn kamer in maar daarna doet die boos als ik hem probeer te aaien, ik leg hem dan op mijn bed waar die eerder nooit een probleem mee had. Je kon hem altijd op tillen en alles mee doen. Het is raar dat die dit alleen bij mij doet anders is het misschien medisch iets. Mijn kamer is ook net opnieuw geverfd en heb ik een nieuw bed. Ik besteed meer aandacht aan de nieuwe kitten omdat hij zelf er eigenlijk nooit meer is. Weten jullie wat er is? Hij betekent veel voor mij en eerst ging die altijd knuffelen en deed die nooit zo. Alsjeblieft help mij.
SweetVanille schreef:Suzywuzy schreef:Mijn 14? jarige kater doet raar nadat we een kitten hebben gehad. Hij blaast en gromt, alleen tegen mij, in mijn eigen kamer ook al raak ik hem niet aan. Hij komt wel vrijwillig mijn kamer in maar daarna doet die boos als ik hem probeer te aaien, ik leg hem dan op mijn bed waar die eerder nooit een probleem mee had. Je kon hem altijd op tillen en alles mee doen. Het is raar dat die dit alleen bij mij doet anders is het misschien medisch iets. Mijn kamer is ook net opnieuw geverfd en heb ik een nieuw bed. Ik besteed meer aandacht aan de nieuwe kitten omdat hij zelf er eigenlijk nooit meer is. Weten jullie wat er is? Hij betekent veel voor mij en eerst ging die altijd knuffelen en deed die nooit zo. Alsjeblieft help mij.
Tja jij ruikt waarschijnlijk naar je kitten, dat is anders en vind hij blijkbaar niks. Hoe gaat hij zelf met het katje om?
Niobe schreef:Ik denk dat het gewoon even een kwestie van tijd is. Onze 2 oudere katten gedroegen zich ook even wat anders toen er 2 kittens bij kwamen, maar dat trok later ook weer bij.