Da's alweer een tijdje geleden. Drukke tijden gehad, nieuwe baan, verhuizing achter de rug, maar Jarvis is nog altijd mijn heerlijke clown aan mijn zijde

1. Om te beginnen even een recentere foto waar ik het topic mee wil starten. Het is eentje waar we wederom trots op mogen zijn
Jarvis met zijn date en kinderen
Deze combinatie stond al sinds vorig jaar op de planning, maar wegens corona is dit destijds uitgesteld. Dit jaar lukte het ons wel, en er zijn 8 prachtige pups uit voort gekomen
6 dochters, 2 zonen 

Afijn, het afgelopen jaar. Op zich is er weinig bijzonders gebeurd sinds vorige zomer. Een paar keer coursing gedaan, beide zitten balen van de regenachtige herfst en winter (we zijn beide van suiker, zo blijkt
) . En toen kwam daar ineens februari met z'n sneeuw 
2. Waar we dan natuurlijk wel weer volop van hebben genoten

3.

4. Vervolgens kwam het voorjaarszonnetje
En daarbij ook zo'n beetje de enige bloemen waar ik hem leuk tussen kan zetten voordat hij erin verdwijnt 

5.

6. Het beste er van proberen te maken tussen de waterige lentedagen door, onder andere met nieuw ''speelgoed'' (gewoon een nepbontje van de action aan elkaar genaaid en opgevuld, maar hij vind het leuk
) 
7. Toen was er ineens een gat waarin ik ongeveer 2 maanden de camera niet heb aangeraakt. De verhuizing kwam, en zorgde voor de nodige drukte. Deze is gelukkig achter de rug, en rust is wedergekeerd. Dankzij de verhuizing woon ik nu op een 10 minuutjes van de spartelvijver vandaan, waar we nu met regelmaat lopen. Zeker in de avond is het er heerlijk om te zijn

8.

9.

10. Safe to say, he loves it

11. Eerder deze maand hadden we ook eindelijk weer eens een coursing dagje

12. Hij had het ontzettend gemist, en heeft dan ook volop genoten

13. En ja, zulke dingen bestaan ook nog steeds voor hem

14. En vandaag, mijn knappe vent
Hij is een paar dagen geleden alweer 5 jaar oud geworden. Time flies 

15. Nog altijd knettergek, nog altijd enthousiast, en nog altijd mijn dagelijkse brenger van een glimlach