En omdat ik natuurlijk gek ben op en met mijn kleine roedeltje en heel blij ben met de foto's vond ik het leuk om dit topic te maken en daarbij de fotografen nog eens in het zonnetje te zetten

Begin ik met Laura (bokker Lau), zij reageerde tijdje terug op mijn oproep om foto's op een glasplaat te maken.
Het betreft de terriër Bobby. Mijn aapje, mijn vriendje, klein van stuk met een enorme ego

1.

2.

3.

En dan hebben we sinds een aantal weken een bordeauxdog pup erbij genomen.
Ze heet Sam, ze is ontzettend lief, sociaal, lomp en vind dat zij prima als schoothond door kan...
Marlies (bokker Bellatrix)had laatst een oproep geplaatst dat ze foto's van honden wou maken voor haar portfolio.
Het was lekker dichtbij, dus we konden komen! Het idee was leuk, maar de uitvoering viel niet mee...
Een puppy van toen 12 weken gaat echt niet zitten poseren als er veel leukere dingen om haar heen gebeuren

4.

5.

6.

Na deze shoot had ik contact met Maureen (bokker Maureen95) die ook vlakbij woont en Sam mocht vorige week ook voor haar camera verschijnen!
Sam was inmiddels 14 weken oud en poseren ging al iets beter, maar rennen is gewoon leuker, dus Maureen heeft daar ook gebruik van gemaakt

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

Lieve meiden, bedankt dat jullie zulke mooie foto's hebben gemaakt!