Mijn vriend en ik hebben onze vakantie geboekt, maar helaas heeft ons vaste oppas adres voor de katten net die week geen plek meer en zijn wij opzoek naar een ander plekje en natuurlijk ervaringen.
Nu heb ik al wat op internet rond gezocht en vind ik vooral plekken waar ze met vreemde katten in een ruimte komen en dit willen wij niet.
Het gaat om 2 gecastreerde katten van 3 jaar die niet buiten komen.
Weet iemand hier een fijn, betrouwbaar en goed adresje waar ze een week heen kunnen?
Helaas hebben wij geen familie/vrienden in de buurt en wij willen geen vreemde mensen in huis.
Ik heb de Vuursche een berichtje gestuurd! Jullie hebben daar positieve ervaringen? Zijn de privékamers ook ruim?
Die in Putten ga ik even opzoeken! Dankje
Karin
Geplaatst: 30-05-21 22:32
Ik ken mensen die goede ervaringen hebben met het hotel in LV Ben er zelf jaren geleden eens gaan kijken, ik wilde een back-up hebben voor de buurvrouw als die eens niet zou kunnen (ik had toen een kat die dagelijks op een vast tijdstip medicijnen moest hebben). Ik had er wel een positief gevoel bij, maar het is dus al jaren geleden (2014 ofzo) en ik heb er tot nu toe nooit gebruik van hoeven maken.
Silenna
Geplaatst: 30-05-21 22:34
JorisDy schreef:
Ik heb de Vuursche een berichtje gestuurd! Jullie hebben daar positieve ervaringen? Zijn de privékamers ook ruim?
Die in Putten ga ik even opzoeken! Dankje
Ja! Onze Ragdoll gaat altijd naar de Vuursche, wel in de groep, maar gaat perfect
Waar woon je in Amersfoort Dyanne? Ik ben kattenoppas en doe dit via Pawshake. Zo kan je kat lekker thuisblijven. Maar ik fiets maximaal 15 minuten vanaf mijn huis. https://www.pawshake.nl/dierenoppas/ame ... as-6279926
Die in Lage Vuursche is fantastisch. Ook de privé kamers zijn ruim en uitgerust met voldoende speelgoed en slaapplekjes.Hele lieve mensen ook, super schoon verblijf. Stuur eens een berichtje naar ze of je mag komen kijken.
In Hilversum zit een kattenhotel, https://kattenpensionhilversum.nl/#kattenpension Ik heb een moeilijke Turkse Van die elders geweigerd werd (ze eet slecht/niet) maar daar kan je extra aandacht bij boeken en dat gaat heel goed.
Lage Vuursche is wel erg prijzig. Komen uit op €40 per dag . Het gaat om elf dagen.
Morrie
Geplaatst: 01-06-21 09:29
Hilversum is 10 euro per dag in het voor- en naseizoen en ik meen 12 in het hoogseizoen. Ze zitten van begin juli tot begin augustus al vol trouwens. (ik ga er mijn kat zo brengen )
nee, wel een "rustige"kamer. Het lijkt een heel klein gebouwtje maar het is best groot. Mijn kat verdraagt 9 van de 10 andere katten niet en ze is altijd de grootste en de sterkste, ze laten haar dus samen met andere grote katten. 's Nachts hebben ze hun eigen hok, dat heeft meerdere etages, kattenbak, eten en drinken. Ik geef eigen voer mee omdat Madame een moeilijke eetster is, dat is ook geen probleem.