J0anieke schreef:Ik heb ook 3 van die surefeed bakken (ideale bakken, zou het iedereen aanraden), zoals hierboven genoemd, maar dat is niet direct je probleem begrijp ik?
Sterilized brokken hebben minder vetten/koolhydraten als normale brokken, omdat gesteriliseerde katten eerder aanleg hebben om dik te worden, je kan dus geleidelijk meer brokken gaan voeren die niet speciaal voor gesteriliseerd katten zijn.
En van een andere kant bekeken: Eet hij wel goed? Kan zijn dat hij/zij last heeft van mijn tandvlees oid en dat hij daardoor magerder wordt. Is medisch al het een en ander uitgesloten?
Nee het voeren zelf is het probleem niet, hij eet ook wel genoeg hoor, alleen hij komt er niet van aan. Hij is overigens ook niet graatmager, maar je voelt net iets teveel zijn ruggengraat. Hij is ook gewoon ontzettend speels, kan echt uren rond ravotten en parcoursen rennen
Dus ik ga er niet vanuit dat hij medisch niet goed is, maar dat hij gewoon iets meer nodig heeft. Mocht hij nou met een rijkere brok nog steeds niet aankomen, dan ga ik even verder kijken.