Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nikass schreef:Waarom geven jullie visolie en hoeveel geef je ervan?
viphorse schreef:Nikass schreef:Waarom geven jullie visolie en hoeveel geef je ervan?
Ik meng het in de avond door het vers vlees . Ik heb een hond met ed en de ander met huid en
vacht problemen gevalletje achteraf broodfok. Ik merk dat als ik de juiste supplementen toevoeg de klachten redelijk onder controle blijven en daarnaast is een goede omega 3 altijd goed .
Muze schreef:Ik heb de Iceland pet besteld.
Puur voor de omega 3 vetzuren epa en dha, die onder andere ontstekingsremmende werking hebben.( ook bij paarden..)
En onze hond is ouder ( 10), en heeft gevoelige spieren en gewrichten.
Voor een van onze katten wil ik ook een beetje geven, die heeft ook snel wat last van tanden/ tandvlees.
viphorse schreef:Kiwitje die heb ik geprobeerd en werkt prima maar iceland werkt eigenlijk vind ik net zo goed . Volgens mij is iceland ook net iets goedkoper en bevat omega 3.
Muze ik voer flexadin erbij met boswella dat is een supplement voor ed etc met natuurlijke pijnstilling erin dit geef ik samen met 15 a 20ml metacam voor een hond van 55 kg.
viphorse schreef:Kiwitje die heb ik geprobeerd en werkt prima maar iceland werkt eigenlijk vind ik net zo goed . Volgens mij is iceland ook net iets goedkoper en bevat omega 3.
Muze ik voer flexadin erbij met boswella dat is een supplement voor ed etc met natuurlijke pijnstilling erin dit geef ik samen met 15 a 20ml metacam voor een hond van 55 kg.
viphorse schreef:Honden met gewrichtsproblemen blijven tobbers tenminste die van mij wel het is nu redelijk onder controle maar gaat op en af .
Kiwitje de nutrolin deed veel en ben er goed over te spreken zeker toen de oudste kale plekken kreeg maar vind het in verhouding best duur . Geen idee of het ook gemengd kan worden met iceland.