Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nikass schreef:kiwiwitje schreef:Sennyards, de lofert.
Niet direct heel dicht in de buurt maar wel fijne pensions.
Wat maakt dit een bijzonder pension? Heb jij je honden er wel eens gebracht?
Sas_Mon schreef:Mijn herders (teef en intacte reu, zeker die laatste is super braaf maar niet met iedere reu langer dan een paar sec... de teef is vooral jaloers als de reu een andere hond leuk vind...) doen het prima bij Dierenpension Shanai. Al is dat wel wat ver weg. Maar ze komen er prima en happy van terug en de eigenaar heeft veel ervaring met herders. Ze hebben grote speelweides en kijken echt wat past. Vooral voor de reu is toezicht erg belangrijk, niet met elke reu kan je hem een uur (of meer dan een paar seconden..) in de wei gooien en dan weglopen... maar daar gaat het goed en krijg je als eigenaar ook regelmatig foto's etc.
Zeker tijdens vakanties is het even veel geblaf als er een nieuwe hond binnen word gebracht. Dat is denk ik overal zo. Maar zodra de mensen weer weg zijn is de rust weer terug. En zeker als ze samen zijn redden ze zich meestal prima.
wendyh schreef:Ramona van Ramona's Animalcare vangt volgens mij honden op in huis. Zij komt uit Ede dus ook nog in de buurt.
https://www.ramonasanimalcare.nl/index.html