1. ze heeft geen pennen aan zijn vleugels (sinds 3 maanden) en kan nu niet meer vliegen. De kooi is er naar ingericht en hij heeft water en voer op de grond van de kooi in bakjes. Ook mag ze gewoon uit de kooi.
2. ze heeft best wel veel kale plekken als ze zich draait in har nek/buik en onder haar vleugels. Ook heeft ze een soort kras plekken bij haar hoofdje
3. Ze heeft ontzettend veel stress (denk ik) als ze uit de kooi is. Dan poept ze geen poepjes meer met wit en groen maar gewoon een soort water. Ook wilt de echt ALLEEN maar terug naar de kooi maar dat lukt haar niet zonder haar vleugels. Ook trilt ze buiten de kooi best wel veel. Maar eigenlijk wil ik wel dat ze iedere dag even lekker uit de kooi kan maar dat willen zij en haar vriendinnetje niet. En ook vind ik het met Kiko's (mijn vogeltje dus) best wel moeilijk om te beslissen of ze wel of niet ze kooi uit mag. Ik wil ook niet dat ze heel veel stres ervaart, wat moet ik doen?
Als ik haar uit het kooitje til probeert ze terug te komen maar ze moet van mij er even uit maar dan gaat ze bijten en bijten en terug proberen te komen. Moet ik haar dan dwingen? Iedereen laat zijn vogel er altijd uit maar die van mij wilt nog niet eens een half uurtje!! Ook als ik het kootje gewoon de heletijd open zet (met een laddertje voor haar vleugels) gaan zij en haar vriendin er nog niet uit

Ik wil echt wel naar de dierenarts maar ik denk dat ze de reis niet overleefd door de stres. Ze eet best oke, niet echt veel maar dat heeft ze nooit gedaan. Ze drink ook prima.
Ze is trouwens heel tam zit altijd op me schouder en hand

Sorry als er spelfouten in zitten ik vind het best lastig met mijn dyslexie

Ik hoop dat iemand me kan helpen! ?