Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CKR schreef:Onze buurvrouw heeft in de tuin zo'n apparaatje die een heel hoog geluidje afgeeft. Katten schijnen dat erg vervelend te vinden waardoor ze er geen last meer van heeft. Zij vindt het een fijne oplossing.
Moska schreef:Heb je de optie om een laag cacaodoppen tussen je planten te strooien? Dat werkt en tegen onkruid en katten schijnen het vervelend te vinden voelen aan hun poten. En wellicht helpt het ook tegen slakken.
Annet_Dottie schreef:zigranta schreef:Krijg je weer een huis met tuin? Anders een oplossing zoeken die mee kan naar je nieuwe huis? Stroom b.v?
Geen idee wat voor huis ik krijg/vind natuurlijk maar ja een tuin is wel een must anders verhuis ik nietmwah stroom vind ik dan wel heel heftig wil geen katten mishandelen (en ook weer heb zelf natuurlijk ook 1 lopen), maar ik snap je punt ik ga er eens over denken!
Leo schreef:Wij hebben ook stroomdraad rond de schutting lopen; houdt onze katten binnen en buurtkatten buiten.Geen mishandeling overigens; ze horen het tikken en blijven er vandaan. Onze katten (binnenkatten) klommen voor de stroom regelmatig in de schutting. Sinds de aanpassing hebben ze niet eens meer een poging gedaan. Andere katten van buiten af (dat ik weet) ook niet.