Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sastaic schreef:anca schreef:Als beide honden een stamboom hebben zou ik
A de da bellen
B de fokker van de teef bellen om advies. Dat is dan hopelijk een ervaren fokker die ook tips kan geven
Wat is dat nou weer voor adviesen als ze geen stamboom hebben dan laat maar lekker zitten?
A de da bellen
B de fokker van de teef bellen om advies. Dat is dan hopelijk een ervaren fokker die ook tips kan geven
Wat is dat nou weer voor adviesen als ze geen stamboom hebben dan laat maar lekker zitten?
A de da bellen
_Cathalijne schreef:Als het je gerust stelt (of eigenlijk je vriendin). Ik heb een paar jaar geleden een teef gehad die de eerste dag ook niks van de pups moest weten (teef was echt doodop na de bevalling, raakte volledig in paniek bij het horen van het gepiep). Ze was daarnaast ook agressief naar de pups de eerste dag. Na 24 uur (o.a. door regelmatig aanleggen, en een paar uur heel diep slapen) heeft ze de pups wel geaccepteerd (ze mochten drinken_, al heeft het tot ongeveer dag 3 a 4 geduurd tot ze ook zelf echt omkeek naar de pups.