Voor ik iedereen over mij krijg waarom ik nog geen dierenarts hierbij gehaald heb, laat me even mijn verhaal doen.
We hebben recent een straatkatje in huis gehaald die er vrij slecht uitzag. Ik dacht in eerste instantie dat ze een vlooienallergie had omdat ze hier veel tekenen van vertoonde. Na een behandeling werd ze ook effectief beter. Maar helaas niet volledig.
Poes kan niet gepakt worden gezien we haar vertrouwen nog aan het winnen zijn dus even naar de dierenarts is een probleem.
Momenteel heeft ze nog steeds last van kaalheid/korstjes en kleine wondjes op het hoofd boven de ogen en de oren.
De oren zelf zijn vrij proper. En heel veel zien we ze niet krabben. Ik had ze hier natuurlijk graag vanaf geholpen en moest dit kunnen zonder traumatische rit naar de dierenarts zou dit helemaal geweldig zijn.
Ondertussen blijven we ze rustig laten wennen aan mensen zodat ze hopelijk in de toekomst wel gepakt kan worden door ons en behandeld. Momenteel kunnen we haar hoofd aanraken maar veel meer nog niet

Ik heb ook een filmpje voor moesten er mensen meer beeldmateriaal willen.
Alvast bedankt