Helemaal klaar met hondenbrok

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cynthiar
Berichten: 4466
Geregistreerd: 08-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 12:22

Je kan nog kvv van Naturis proberen. Zijn ook van die diepvries worsten in verschillende soorten.

Mijn hond heeft nu betere ontlasting gekregen nu ik iedere dag vers gestoomd vlees van Renske geef. En dan ook brokken van Edgar en Cooper. Maar nu alleen de smaak lam, want volgensmij is de mijne alllergisch voor rund en kip. Hij krijgt dan jeuk en slappere ontlasting en rode bultjes in zijn oren.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: Helemaal klaar met hondenbrok

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 14:16

Onze reu deed het heel erg goed op twee merken
Darf kvv (bio zonder toevoegingen dus x diersoorten voeren)
Maar ook smuldier (de compleet versies met premix)

owens-mama

Berichten: 1049
Geregistreerd: 13-01-09

Re: Helemaal klaar met hondenbrok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-21 14:28

Edgar Cooper zie ik elke keer reclame van voorbij komen. Hebben wel een hoop smaakjes net als Renske. Daar heb ik met hem diverse zakken van versleten.. en zo ineens diaree ik was wel blij met renske

owens-mama

Berichten: 1049
Geregistreerd: 13-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-21 16:06

essie_blue schreef:
Het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar Royal Canin Gastro Intestinal is wellicht het proberen waard. Zat honden gezien die echt onwijs opknapten en niet meer aan de diarree zaten. Ook veel moeilijke eters die dat toch graag eten. Dat voer heeft echt letterlijk het leven van onze oude Duitse Herder gered.


Je hoort zo vaak dat royal Canin zo slecht is. Dus dat heb ik nooit geprobeerd. Is misschien het proberen waard. Verkrijgbaar bij de dierenwinkel??

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 22:03

Wij willen aan het einde van het jaar proberen om over te stappen naar vers vlees voor twee huskys. Ze zijn nogal kieskeurig met brokken.

Hoe weet je zeker dat ze genoeg vitamine etc binnen krijgen?

Wietsje92

Berichten: 3672
Geregistreerd: 25-10-08

Re: Helemaal klaar met hondenbrok

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 00:39

Ik heb goede ervaringen met Darf kvv bij mijn herder met gevoelige darmen. Daarnaast gaf ik eens in de zoveel tijd een kuur darmcare van Orange4pets. Dat gaf bij mijn honden met gevoelige darmen goede resultaten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41642
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 07:16

owens-mama schreef:
essie_blue schreef:
Het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar Royal Canin Gastro Intestinal is wellicht het proberen waard. Zat honden gezien die echt onwijs opknapten en niet meer aan de diarree zaten. Ook veel moeilijke eters die dat toch graag eten. Dat voer heeft echt letterlijk het leven van onze oude Duitse Herder gered.


Je hoort zo vaak dat royal Canin zo slecht is. Dus dat heb ik nooit geprobeerd. Is misschien het proberen waard. Verkrijgbaar bij de dierenwinkel??

Ja, dat hoor je inderdaad vaak. Toch was Gastro Intestinal het enige voer dat onze hond van t kotsen en de diarree af hielp... Wij bestellen het gewoon online.

Minimus

Berichten: 1759
Geregistreerd: 10-08-10

Re: Helemaal klaar met hondenbrok

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 07:57

Het is misschien geen hond, maar ik had een kat die ik ook Darf gaf. Katten staan nogal bekend om hun moeilijke eetgedrag maar Darf ging er zo in bij haar. Daar kwam ze gewoon om zeuren.
Mijn hond krijg van Prins light geperste brokken omdat zij dik word van lucht, maar die vreet letterlijk alles en kan de hele dag eten.