Voeren al heel lang purizon lam en vis brokken waar ze het super op deden. Sinds kort zijn ze geregeld aan de diaree en geven ze heel veel over. 1 van de katten kan niet goed tegen kip en gaat daar giga van aan de diarree dus voer met kip erin is niet echt een optie. Ze krijgen iedere avond ieder een kwart blikje almo nature met variaties aan vis smaakjes, dit gaat gewoon goed. Omdat ze zo geregeld overgeven en diarree hebben heb ik andere brok besteld om uit te proberen. Gister een zakje van taste of the wild canyon river binnen gekregen. Dit een heel klein handje gemixt met hun huidige brok. Vanochtend toen ik beneden kwam was het dus feest, alles onder gekotst en giga diaree gehad. Nou weet ik niet of dit van dat kleine handje nieuwe voer is of van de purizon, want van de purizon hebben ze het dus vaker. Het zijn langharen en vind het zo sneu als ze helemaal onder de poep zitten (we kunnen ze gelukkig gewoon wassen) . En het hele huis schoonmaken iedere keer is ook geen pretje. Vers vlees voeren wordt lastig, als we op vakantie gaan zorgen m'n schoonouders voor de katten en 1 eet dan alleen de brokken die er staan. Die moet niks hebben van "vreemde" mensen en eet dan ook geen blikje almo nature. Als er iemand nog tips heeft voor voer met alleen vis erin of andere ideeën heeft hoor ik het graag.
Alvast bedankt namens Olav en Ivan