Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
veranadautje schreef:[ [url=m/gm6jud.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier zitten mijn 5
SandAndOak schreef:Zijn de vossen bij jullie ook dagactief of valt dat mee? Hier zitten mijn konijnen (2 kleintjes) in een grote ren van kippengaas (eigenlijk een oude kippenren) van ongeveer 3,5 bij 4,5 meter (?). Hierin hebben ze wat buizen, boomstammen, nachthok etc zodat het niet een saaie kale omgeving is. Voor de nachten heb ik een binnenhok (kippenhok met bovenverdieping en zon rennetje onder dat op stenen ondergrond staat, groter dan menig konijnenhok dat bij mensen in de achtertuin staat, maar naar mijn mening niet groot genoeg voor konijnen om de hele dag in te leven) i.v.m. de veiligheid tegen roofdieren. Ik heb ze niet op kunstgras (zou dat persoonlijk eng vinden met het risico op knagen aan plastic). Het gras in de ren is inmiddels verdwenen, niet zozeer door overbegrazing maar vooral door hun graafwerkzaamheden.Ik los dat op door af en toe houdsnippers te strooien, zo wordt het niet modderig in de winter. Ook heb ik een stuk met geel zand, hebben ze een beetje afwisseling in bodem en kunnen ze lekker in rollen etc.