Ik ben op zoek naar mensen die hier ervaring mee hebben.
Onze hond ziet en ruikt niets meer. Tenminste of het 100% weg is, is lastig in te schatten. Ze snuffelt wel maar je kunt een hapje voor haar neus houden op welke afstand dan ook, ze ruikt het niet. Ook als je hapjes op de grond legt dan vindt ze hem pas als ze er toevallig met haar neus tegenaan loopt. Leg je het in een rijtje? Pakt ze de eerst maar gaat daarna weer rondjes snuffelen.
Ze loopt ook overal tegenaan. Als je haar roept dan kijkt ze wel maar ze ziet je niet. Ze doet nu alles volledig op gehoor lijkt het.
Voor ons gebeurde het ineens. Maar nu we terugdenken waren grappige situaties misschien toch al voortekenen van dit. Wij merkten wel op dat het nadat ze een enting kreeg voor de ziekte van Weil het een dag later ineens veel slechter ging. Volgens onze eigen DA en de kliniek waar ze is geweest zou dit geen verband hebben.
Een week later hebben we dit in gedaan qua onderzoeken:
bloedonderzoek
MRI
CT
Hersenpunctie
Bioresonantie
Hiermee zijn tumoren en andere zaken uitgesloten. Ook is er niets mis met haar ogen en neus.
Na al deze onderzoeken bleken haar schildklierwaardes te laag te zijn. Daar krijgt ze nu medicatie voor.
We geven haar de pillen nu 2 weken maar er is nog 0,0 verbetering. Nu was de verwachting binnen 3 tot 6 weken. Maar toch hoop je dan nu al iets te kunnen zien.
Daarnaast krijgt ze ook druppels en vitamines die zijn gemeten dmv bioresonantie.
Zijn er mensen met ervaringen met deze klachten bij een hond en is dit nog goed gekomen?
Of hebben mensen nog tips voor wat wij nog meer kunnen doen?
Beetje info over de hond: Misty is ongeveer 13 jaar en is een vuilnisbak. Mijn vriend heeft haar 8 jaar geleden uit het asiel gehaald.
We wandelden ontzetten veel met haar. Dat is voor haar nu best vermoeiend maar ze wandelt wel gezellig mee over de hei. We praten dan veel tegen haar zodat ze weet waar we lopen. Dat gaat verbazingwekkend goed. Vandaag zijn er belletjes binnengekomen die we gaan dragen zodat ze dat ook gaat horen en herkennen.
Wat foto's van het kleine monster.

Dit is een foto de dag voordat het ineens heel slecht ging:

En dit zijn foto's nu ze niets meer ziet of ruikt:

Sorry voor het lange verhaal maar ik hoop echt op ervaringen of tips. Misty is echt het kindje van mijn vriend en we willen er alles aan doen om haar weer beter te maken.