Kat krabt oren stuk.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

FennyPower

Kat krabt oren stuk.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-21 01:51

Iemand bekend mee?
Ik ben al vaak naar de dierenarts geweest hiermee met nog steeds geen resultaat..
En nog steeds krabt ze zich open.
Morgen weer bellen.. Het wordt weer erger..

Iemand zo'n soort gelijk iets meegemaakt?
Wat zou ik nog kunnen adviseren bij de da?.
Ik wil niet dat mijn meisje pijn heeft of iets, en het nog verder open krabt.
Afbeelding

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Kat krabt oren stuk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 01:55

Ik neem aan dat ze goed is nagekeken op oormijt?

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-21 02:00

Cayenne schreef:
Ik neem aan dat ze goed is nagekeken op oormijt?

Ja..
En vlooien druppels heeft ze kort geleden ook niet gehad.
Ze dachten aan een oorontsteking, heeft de medicijnen voor gehad, maar het is gebleven.

Ik denk dat ik een allergie checkup laat doen. Dat ze het hier nog niet over gehad hebben na 3 dierenarts bezoeken.

JorineV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 08:20

Ongeacht de oorzaak, zou je je kat wat kunnen ondersteunen/comfortabeler maken met een verzachtende zalf. Steeds die korstjes, dat jeukt natuurlijk en zo blijft ze krabben. Heb je toevallig honingzalf staan, of uierzalf?

Hier ook goede ervaringen met anti-jeuk medicatie voor een toen nog onbekende voedselallergie (ging niet om de oren overigens).

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 08:26

Ik heb dit topic verplaatst naar [BB] BeestenBoel

hoogendroog

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 08:38