We dachten er niks van, ze had verder nergens last van. Bh dan dat ze er wat vreemd uitzag en we haar Marlo Brando bleven noemen.
Vrijdag schrokken we, haar hele huid is dik en rood. En als ik zeg haar hele huid, dan bedoel ik ook haar hele huid. Geen mm is bespaard gebleven. Haar kop, oren, pootjes, voetjes, kussentjes, staart, rug, buik.. alles is opgezwollen, rood, en erg gevoelig.
We zijn bij de dierenarts geweest, en die schrok er best van. Helemaal omdat ze het nog nooit zo ernstig heeft gezien bij een hond. Ze krijgt nu prednison en moet de dierenarts op de hoogte houden van de temperatuur van de hond en evt verslechteringen. Ze had gisteren bij de DA een verhoging, vandaag niet.
Morgen moet ik weer bellen, en foto's sturen zodat deze doorgestuurd kunnen worden. De dierenarts heeft dit nog nooit op deze manier gezien, dus durft weinig te zeggen over wat er aan de hand is.
Heeft iemand hier op bokt dit een keer meegemaakt? En wat bleek het achteraf te zijn. Een allergische reactie? Of toch wat anders.